CENTRUL JUDEȚEAN DE RESURSE ȘI DE ASISTENȚĂ EDUCAȚIONALĂ DÂMBOVIȚA
Calea Domnească nr. 127 Târgoviște, 0245.211.144, cjrae@cjraedb.ro, TEL VERDE: 0800.500.032
Ministerul Educației și Cercetării organizează selecție pentru ocuparea a 23 de posturi de experți județeni [1 expert/județ], în cadrul proiectului POCU „Crearea și implementarea serviciilor comunitare integrate pentru combaterea sărăciei și a excluziunii sociale” Cod SMIS2014+: 122607 POCU/375/4/22/122607 - etapa a II-a de selecție.
Anunțul privind organizarea etapei a II-a de selecție (se adresează profesorilor consilieri școlari) și anexele (cerere înscriere concurs, declarație de disponibilitate, formular consimțământ prelucrare date personale).
Documentele, alături de alte informații referitoare la proiect, sunt disponibile și pe site-ul Ministerului Educației și Cercetării https://www.edu.ro/, aici:https://www.edu.ro/informa%C8%9Bii-rezultate-referitoare-la-concursul-organizat-%C3%AEn-cadrul-proiectului-%E2%80%9Ecrearea-%C8%99i-0, dar și pe site-ul proiectului http://serviciicomunitare.ro/.
NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat
Evenimentul #erasmusdays2019 la Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Dâmbovița este marcat prin organizarea expoziției "Școli mai bune pentru toti elevii" care cuprinde imagini realizate în timpul celor trei stagii de formare la care au participat profesorii consilieri si logopezi, prin proiectul Erasmus+, finanțat de Uniunea Europeană, "Școli mai bune, profesori mai buni pentru elevii cu dificultăți de invatare", 2018-1-RO01-KA104-047935, Adult Education, 2018-2020.
Accentul este pus pe fotografii realizate în timpul vizitării unor școli din Finlanda, de profesorii participanți la cursul ”Every Pupils is Important: Special Education in Finlanda and Europe”.
CJRAE Dâmbovița este partener în proiectul Erasmus+, KA2 - ”NEETs - Not in Education, Employment or Training, a challenge for Europe” (NEETs – tineri cu vârsta cuprinsă între 16 -25 ani care nu sunt cuprinși în educație, nu sunt angajați/nu ocupă un loc de muncă, nu sunt cuprinși în formare - o provocare pentru Europa).
De asemenea, în perioada 2017-2019, CJRAE Dâmbovița a derulat Proiectul de Formare Profesională, acțiunea cheie 1 KA102 – VET learner and staff mobility, cu titlul ”Pregătit pentru muncă = Pregătit pentru viață”, numărul de identificare 2017-1-RO01-KA102-036699.
https://www.facebook.com/cjrae.ro/
În perioada 18 – 19 octombrie 2019 profesorii logopezi din CJRAE Dâmbovița și-au amintit cât de frumos este să te joci și cât de mult se poate învăța în acest mod, participând la cursul de pregătire profesională "Joc si dezvoltare personală la copiii cu CES". Ritm, culoare, poveste vindecatoare au fost elementele care ne-au amintit că în fiecare dintre noi este un copil dornic să exploreze lumea, să se bucure, să împărtășească descoperirile cu semenii.
Proiectul ERASMUS+ „Curcubeul Diversității” derulat de Grădinița „Dumbrava Minunată” Fieni are ca protagoniști copiii cu cerințe educaționale speciale. Obiectivele proiectului vizează asigurarea suportului necesar în vederea integrării și dezvoltării socio-emoționale. Activitățile inedite au avut efecte extraordinare! Au adus de fiecare dată bucurie preșcolarilor, dar și părinților și cadrelor didactice!
Astăzi, 23 octombrie 2019, profesori consilieri școlari și profesori logopezi din cadrul CJRAE Dâmbovița sunt direct implicați în derularea workshop.ului cu tema ”Metode și tehnici de lucru utilizate pentru identificarea copiilor cu CES” aflat pe agenda întâlnirii finale transnaționale în cadrul proiectului. Au participat specialiști în asigurarea serviciilor specializate adresate elevilor cu dificultăți din Turcia, Italia, Bulgaria și Grecia. La întâlnire au participat și reprezentanți ai Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița
Comunicare! Colaborare! Profesionalism! Respect! Diversitate și densitate de sarcini! Creativitate! Resurse utile! Bunădispoziție! Eficiență! Lucru în echipă! Satisfacție profesională!
Sunt doar câteva cuvinte care ar putea descrie activitatea de formare derulată în perioada 25-26 octombrie 2019 de Centrul Judetean de Resurse și de Asistență Educatională Dâmbovița în colaborare cu Districtul Lions 124 Romȃnia și Clubul Lions Ploiești.
Pe durata a 16 ore de formare ”față în față”, Seminarul Lions Quest - Abilități pentru Adolescenṭӑ a oferit celor 32 profesori consilieri școlari posibilitatea exersării tehnicilor pentru dezvoltarea competențelor de luare a deciziilor responsabile la vârsta adolescenței și o parte din instrumentele pedagogice ce vor contribui la asigurarea unui demers de calitate oferit în cadrul activităților de consiliere de grup, în acord cu nevoile tinerilor, astfel încât abilitățile și competențele dobândite de aceștia la absolvire să le permită o adaptabilitate cât mai funcțională.
Profesorii consilieri școlari din cadrul CJRAE Dambovița s-au familiarizat pe durata seminarului cu modalități utile pentru a forma elevilor abilități de muncă în echipă și capacitate de colaborare, gândire critică, responsabilitate etică și socială, profesionalism și comunicare eficientă. Astfel de abilitati intră sub o umbrelă mai largă a competențelor care fac parte din învățarea socială și emoțională și ne permit să ne gestionăm sentimentele, să manifestăm compasiune și empatie, să creăm relații pozitive și să ne angajăm în comportamente constructive și pozitive.
Apreciem calitatea resurselor educaționale oferite gratuit si disponibilitatea echipei Districtului Lions 124 Romȃnia, a Clubului Lions Ploiești și a Casei Corpului Didactic Dambovita in organizarea seminarului.
Mult succes! ...si pe curand! … în cadrul unui nou Seminar Lions Quest pentru implementarea programelor: Abilități pentru Dezvoltare sau Abilități pentru Adolescenṭӑ!
Conform studiului “Tinerii și netul” lansat de Salvați Copiii în februarie 2019, unul din doi copii alege să petreacă peste 6 ore online în zilele de weekend sau în vacanțe,
Dependența de Internet este doar un simptom al experienței timpurii pe care copiii au avut-o cu tehnologia sau un refugiu când alte opțiuni nu sunt disponibile sau nu par atractive.
Vorbele parcă nu mai au puterea de a schimba comportamente, cu atât mai mult când acestea sunt adânc înrădăcinate în practici zilnice. E timpul să creăm contexte în care copiii să experimenteze real altă formă de conectare cu colegii și profesorii. Una în care nu este despre cunoștințe ci este despre ei, despre a fi împreună și cel mai firesc lucru este să facem acest lucru prin joc și joacă.
Acesta este și tema noii campanii educaționale Ora de Net.
Detalii despre campania în care vă propunem să vă implicați puteti citi accesând link-ul
CJRAE Dâmbovița, Partener 1 în cadrul Proiectului POCU ”ŞI TU CONTEZI! – Îmbunătăţirea calităţii serviciilor educaţionale pentru elevii cu dizabilităţi şi CES din judeţul Dâmboviţa prin intervenţii armonizate cu nevoile acestora”, ID – 106981, anunță scoaterea la concurs a 6 posturi experți externi în afara organigramei.
Toate detaliile referitoare la organizarea și derularea selecției sunt postate pe pagina proiectului: https://www.cjraedb.ro/index.php/proiecte-cjrae/scoala-bucuriei-2
Documente
1_CODUL DE ETICĂ ȘI DEONTOLOGIE_Cadru General
2_CODUL DE ETICĂ ȘI DEONTOLOGIE PROFESIONALĂ_Prof. consilier școlar
3_CODUL DE ETICĂ ȘI DEONTOLOGIE PROFESIONALĂ_Prof. logoped
REGULAMENT INTERN_CJRAE_DB_2024-2025
REGULAMENT DE ORGANIZARE ȘI FUNCȚIONARE_CJRAE_DB_2024-2025
PROCEDURA privind COMPLETAREA ȘI DEPUNEREA DECLARAȚIILOR DE AVERE ȘI DE INTERESE
PROCEDURA privind DECLARAREA CADOURILOR
CJRAE_DB_Bunuri_cu_titlu_gratuit_2022
Procedura de sistem_prevenirea si identificarea situatiilor de incompatibilitate
Procedura_de_sistem_prevenirea_potentialelor_conflicte_de_interese
Ghid_incompatibilitati_si_conflicte_2019
Procedura de sistem_evitarea situatiilor de pantouflage
Codul de etică și deontologie profesională
Declarații de avere și interes
2024
Director CJRAE_Declarație de avere 2024
Director CJRAE_Declarație de interese 2024
Administrator financiar_Declarație de avere 2024
Administrator financiar_Declarație de interese 2024
2023
Director CJRAE_Declarație de avere 2023
Director CJRAE_Declarație de interese 2023
Administrator financiar_Declarație de avere 2023
Administrator financiar_Declarație de interese 2023
2022
Director CJRAE_Declarație de avere 2022
Director CJRAE_Declarație de interese 2022
Administrator financiar_Declarație de avere 2022
Administrator financiar_Declarație de interese 2022
2021
Setreanu Eugenia_Declaratie de avere_2021
Setreanu Eugenia_Declaratie_Interese_2021
2020
Setreanu Eugenia - Declaratie de avere 2020
Setreanu Eugenia - Declaratie Interese 2020
2019
Setreanu Eugenia - Declaratie de avere 2019
Setreanu Eugenia - Declaratie Interese 2019
NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat
SNAC 2019: Rezultate finale Concursul național de mascote "Mascota SNAC", faza județeană, Târgoviște
SNAC 2019: Rezultate finale Concursul național de desene "Dincolo de cuvintele rostite", faza județeană, Târgoviște
SNAC 2019: Rezultate finale Concursul național "Scrisoare pentru prietenul meu", faza județeană, Târgoviște
NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat
Invitație Concurs national 2025_Zâmbete prin arta!
Regulamentul concursului ”Zâmbete prin artă!”
Anexele 2 si 3 - Fișe de înscriere
Raport privind activitatea în cadrul proiectului Daruieste zambete - ediția 2023-2024
Regulament concurs CLI - Zâmbete prin artă
Domeniul: Educaţie civică, voluntariat, proiecte caritabile
Scopul: Dezvoltarea abilităților de relaționare și formarea unei atitudini pozitive faţă de copiii din medii defavorizate prin derularea unor activități comune, cu accent pe lucrul în echipă
Obiective educaţionale:
Elevi participanţi: 350 preşcolari și elevi
Concursul Zâmbete prin artă face parte din categoria activităţilor extraşcolare şi urmăreşte stabilirea relațiilor de colaborare între instituţii, cadre didactice și preșcolarii/elevii din județul Dâmbovița și alte județe participante prin voluntariat, proiecte caritabile.
Prin acţiunile derulate copiii capătă experienţa pentru lucrul în echipă, pentru promovarea imaginii individuale/de grup, crescând astfel stima de sine, dezvoltarea creativităţii, dar şi a dezvoltarii abilităților de comunicare și artistico-plastice.
Regulament concurs CLI - Zâmbete prin artă
Etichete pentru lucrări_plicuri
NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat
Studiu privind opțiunea școlară și profesională a elevilor din clasa a VIII-a_2024
Studiu privind opțiunea școlară și profesională a elevilor din clasa a VIII-a_2023
Studiu privind opțiunea școlară și profesională a elevilor din clasa a VIII-a_2022
Studiu privind opțiunea școlară și profesională a elevilor din clasa a VIII-a_2021
Studiu privind opțiunea școlară și profesională a elevilor din clasa a VIII-a_2020
Studiu privind opțiunea școlară și profesională a elevilor din clasa a VIII-a_2019
Studiu privind opțiunea școlară și profesională a elevilor din clasa a VIII-a_2018
Studiu privind opțiunea școlară și profesională a elevilor din clasa a VIII-a_2017
Studiu privind opțiunea școlară și profesională a elevilor din clasa a VIII-a_2016
NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat
Proiectul Erasmus+ "Scoli mai bune, profesori mai buni pentru elevii cu dificultati de invatare", actiunea K1, işi propune sa contribuie la realizarea Strategiei Europa 2020, cu privire la reducerea abandonului scolar si diminuarea procentului de elevi cu dificultati de citire. Scopul acestui proiect este imbunatatirea strategiei CJRAE de a sprijini accesul la educatie al elevilor cu tulburari specifice de invatarea, aflati in risc educational, pentru ameliorarea rezultatelor scolare si prevenirea esecului si abandonului scolar.
Obiective:
Proiectul va determina constientizare crescuta asupra dificultatilor de invatare ale elevilor; acces crescut al cadrelor didactice la resurse informationale, metode de lucru, materiale didactice inovatoare, pe tema dificultatilor de invatare;inspiratie si motivatie sporita in elaborarea de proiecte Eramsus+; sensibilizare asupra necesitatii de a sprijini incluziunea elevilor cu dificultati in scoala, de a le oferi suport adecvat pentru dezvoltarea achizitiilor scolare, pentru a creste sansele acestor elevi de a avea acces pe piata muncii, de a se integra activ in societate. Pe termen lung, proiectul va contribui la: constientizare asupra problematicii elevilor cu dificultati de invatare in randul comunitatii locale si educationale si a necesitatii de sprijini dezvoltarea de servicii de suport educational crescut pentru acesti copii; rezultate scolare mai bune ale elevilor cu dificultati de invatare; crearea de medii scolare mai favorabile invatarii, prin promovarea tolerantei si incluziunii; scaderea numarului de elevi care abandoneaza şcoala.
Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României
Apel selecție proiect "Școli mai bune, profesori mai buni pentru elevii cu dificultăți de învățare"
Rezultatele secției cadrelor didactice privind participarea la mobilitățile din cadrul proiectului
Diseminare rezultate curs de formare Fluxul 1_Malta
Diseminare rezultate curs de formare Fluxul 2_Florenta_Italia
Diseminare rezultate curs de formare Fluxul 3_Joensuu_Finlanda (film)
clasa dubla cantec joensuu.mp4
NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat
© 2025 CJRAE Dâmbovița
Creat de Claudiu Căpraru