CENTRUL JUDEȚEAN DE RESURSE ȘI DE ASISTENȚĂ EDUCAȚIONALĂ DÂMBOVIȚA
 Calea Domnească  nr. 127 Târgoviște,   0245.211.144,  cjrae@cjraedb.ro, TEL VERDE: 0800.500.032

Marți, 21 Noiembrie 2023 08:53

Împreună prindem curaj

Scris de

AN ȘCOLAR 2024-2025

RUNDA a II-a – selectie: aprilie 2025

Implementare: mai – iulie 2025

 

Amplificarea agresivității și a violenței în mediul școlar generează îngrijorare și nevoia de a veni cu soluții concrete și eficiente pentru stoparea acestui fenomen. Abordarea agresivității și violenței în mediul școlar se realizează nu doar prin politici educaționale bine gândite și coerente, ci și prin strategii eficiente de intervenție la clasă, prin implicarea directă a cadrelor didactice și a elevilor, a familiei și a comunității.

O condiţie esentială pentru o învăţare eficientă este asigurarea unui climat sigur şi confortabil. Copiii și adulţii au nevoie de un mediu lipsit de ameninţări pentru a putea învăţa. Este dovedit că faptele de violență din mediul școlar au consecințe multiple și profunde. Acestea acționează atât asupra dezvoltării socio-emoționale ale elevilor, cât și asupra actului de predare-învățare.

 În scopul prevenirii apariţiei şi dezvoltării comportamentelor agresive, a faptelor de violență și infracțiune în mediul școlar, continuăm și în acest an școlar implementarea Programului „ÎMPREUNĂ PRINDEM CURAJ” aprobat prin 3.604/25.03.2025, (disponibil la https://edu.ro/anti_violenta),

 

Programul se concentrează pe sprijinirea şcolilor pentru crearea unui mediu sigur şi propice învăţării în scopul prevenirii și reducerii violenței și a infracțiunilor în mediul școlar.

Care sunt Obiectivele programului?

  1. Crearea unui climat sigur, primitor și de susținere pentru toți beneficiarii implicați (preșcolari, elevi, personalul unității și părinți) la nivelul unităților de învățământ;
  2. Îmbunătățirea relațiilor/coeziunii dintre personalul școlii, familie și preșcolari/elevi, inclusiv a colaborării acestora în vederea susținerii victimelor să gestioneze momentul traumatic și a autorilor să-și îmbunătățească comportamentul;
  3. Capacitarea preșcolarilor/elevilor să raporteze faptele de violență și a martorilor să adopte strategii de susținere a victimelor și descurajare a comportamentelor violente ale autorilor;
  4. Îmbunătățirea abilităților sociale și emoționale ale preșcolarilor/ elevilor, inclusiv a capacității acestora de identificare, interpretare, exprimare și autocontrol/autoreglare a emoțiilor într-o manieră constructivă față de sine și față de ceilalți;
  5. Conștientizarea consecințelor asociate săvârșirii faptelor de violență și a infracțiunilor

 

Cine poate aplica?

Condiții de participare:

  • unitatea de învățământ să aibă personalitate juridică;
  • unitatea de învățământ demonstrează că există necesitatea inițierii și desfășurării unor activități de prevenire a violenței și infracțiunilor pentru preșcolari/elevi și familiile acestora;
  • unitatea de învățământ își propune să implice Comisia pentru prevenirea şi eliminarea violenței, a faptelor de corupție şi discriminării în mediul școlar şi promovarea interculturalității în proiectarea și desfășurarea activităților

 

Care este termenul limită pentru depunerea formularului de aplicare?

Termenul limită pentru depunerea formularului de aplicare este 11 aprilie 2025.

Formularul de înscriere poate fi descărcat de aici.

 

 Care este suma maximă alocată fiecărui proiect?

Bugetul estimat al proiectului nu trebuie să depășească suma de 5000 lei.

 

Ce activități pot fi incluse în proiect?

Unitățile de învățământ sunt încurajate să proiecteze, să inițieze și să desfășoare activități adaptate nevoilor preșcolari/elevilor, familiilor acestora și climatului școlar.

Activitățile bazate pe implicarea activă a preșcolarilor/elevilor, pe cooperare și crearea unui spațiu sigur pentru fiecare pot avea un impact semnificativ și pozitiv asupra acestora. De asemenea, o componentă importantă este implicarea părinților în activitățile școlii, alături de alți parteneri sau reprezentanți ai comunității locale. Sunt încurajate parteneriatele publice, cât și cele publice private, între unitățile de învățământ și ONG-uri sau/și reprezentanți ai mediului de afaceri.

Activitățile pot fi organizate în cadru școlar sau extrașcolar, inclusiv în săptămâna „Școala Altfel”.

Exemple de activități:

  • Activități de cunoaștere și dezvoltare a coeziunii pentru elevi, cadre didactice.
  • Biblioteca vie, inclusiv cu victime ale violenței/ persoane care au fost condamnate, apoi reintegrate și reabilitate social;
  • Teatru forum;
  • Cluburi de filme/ documentare tematice;
  • Grupuri de sprijin pentru elevii implicați în situații de violență (elevii cu comportamente violente, elevii victime dar și elevii martori);
  • Vizite la tribunal, la muzeele închisorilor;
  • Activități de învățare între egali (peer education);
  • Activități artistice și sportive;
  • Concursuri tematice;
  • Campanii de conștientizare și sensibilizare;
  • Ateliere pentru susținerea familiilor în ceea ce privește exercitarea rolului lor educativ (în colaborare cu cadre didactice și cu alți parteneri);
  • Întâlniri ale elevilor și cadrelor didactice cu reprezentanți ai Poliției și Jandarmeriei, Serviciului pentru siguranța școlară, în vederea realizării unor dezbateri pe teme referitoare la fenomenul violenței;
  • Participarea cadrelor didactice la activități de formare privind managementul/rezolvarea conflictelor și managementul clasei, dezvoltarea abilităţilor de comunicare, promovarea cooperării, organizate în cadrul școlii, la CCD sau la parteneri;
  • Sesiuni de informare/instruire referitoare la aplicarea Procedurii de management a cazurilor de violență adresate personalului unităților de învățământ și chiar elevilor.

 

Care sunt criteriile de selecție?

Criterii generale de selecție (3-5 criterii):

  1. Formularul de înscriere este completat în întregime, sunt descrise nevoile preșcolarilor/ elevilor, activitățile propuse, rezultatele așteptate, echipa implicată, parteneriatele și cheltuielile necesare;
  2. Activitățile propuse sunt adecvate pentru nevoile preșcolarilor/elevilor și se încadrează în obiectivele programului;
  3. Desfășurarea activităților propuse este planificată în perioada  mai 2025 - iulie 2025;
  4. Bugetul solicitat este de maxim 5000 lei;
  5. Cheltuielile și bugetul estimat sunt corelate cu activitățile propuse.

 

Criterii specifice de selecție:

  1. Activitățile propuse în proiect vizează minim 3 din cele 5 obiective ale programului;
  2. Justificarea necesității implementării proiectului se realizează prin detalierea nevoilor și fundamentarea cu date concrete (exemple: date statistice, informații existente la nivelul unității de învățământ  etc.)
  3. Descrierea modului de promovare/ diseminare a rezultatelor proiectului și a bunelor practici în rândul cadrelor didactice la nivel de școală/local/județean;
  4. Detalierea bugetului estimat alocat pentru fiecare activitate propusă și justificarea fiecărui element cost din cheltuielile eligibile specifice.

 

În situatia punctajelor egale, prioritate la selecție va avea unitatea de învățământ care nu a mai beneficiat de finanțare prin acest program

 

CALENDARUL PROGRAMULUI

 

Proiectele şcolare dezvoltate în cadrul programului „Împreună prindem curaj” constituie punctul de plecare al unei adevărate campanii naţionale de prevenire a violenţei în mediul şcolar, crescând anual pentru a implica fiecare actor din cadrul şcolii în crearea şi menţinerea unei atmosfere propice învăţării.

Succes!

 

  OMEC_3604_25.03.2025_ÎMPREUNĂ PRINDEM CURAJ

  CJRAE_DB_Sesiune de informare program ”Impreuna prindem curaj”_aprilie 2025

 Anexa-CJRAE-Dâmbovița_IMPREUNA-PRINDEM-CURAJ_2025

 Anexa_1_Formular-de-inscriere_ÎMPREUNĂ PRINDEM CURAJ_Dâmbovița_2025

 Anexa_2_Formular-de-raportare_ÎMPREUNĂ PRINDEM CURAJ_Dâmbovița_2025

 CJRAE_DB_Grila pentru evaluare proiecte Program_ÎMPREUNĂ PRINDEM CURAJ_2025

Rezultate selectie proiecte in Programul Împreună prindem curaj_apilie 2025

 

Unde pot găsi informații suplimetare?

Pentru informații suplimentare accesați https://edu.ro/anti_violenta și Anexa 1 OMEC_3604_25.03.2025

 

ETAPA I - selectie octombrie 2024

Una dintre condiţiile esenţiale pentru o învăţare eficientă este asigurarea unui climat sigur şi confortabil. Copiii și adulţii au nevoie de un mediu lipsit de ameninţări pentru a putea învăţa. Este dovedit că faptele de violență din mediul școlar au consecințe multiple și profunde. Acestea acționează atât asupra dezvoltării socio-emoționale ale elevilor, cât și asupra actului de predare-învățare.

 În scopul prevenirii apariţiei şi dezvoltării comportamentelor agresive, a faptelor de violență și infracțiune în mediul școlar, continuăm și în acest an școlar implementarea Programului „ÎMPREUNĂ PRINDEM CURAJ” aprobat prin OME Nr. 6196/26.08.2024, (disponibil la https://edu.ro/anti_violenta),

Programul se concentrează pe sprijinirea şcolilor pentru crearea unui mediu sigur şi propice învăţării în scopul prevenirii și reducerii violenței și a infracțiunilor în mediul școlar.

Care sunt Obiectivele programului?

  1. Crearea unui climat sigur, primitor și de susținere pentru toți beneficiarii implicați (preșcolari, elevi, personalul unității și părinți) la nivelul unităților de învățământ;
  2. Îmbunătățirea relațiilor/coeziunii dintre personalul școlii, familie și preșcolari/elevi, inclusiv a colaborării acestora în vederea susținerii victimelor să gestioneze momentul traumatic și a autorilor să-și îmbunătățească comportamentul;
  3. Capacitarea preșcolarilor/elevilor să raporteze faptele de violență și a martorilor să adopte strategii de susținere a victimelor și descurajare a comportamentelor violente ale autorilor;
  4. Îmbunătățirea abilităților sociale și emoționale ale preșcolarilor/ elevilor, inclusiv a capacității acestora de identificare, interpretare, exprimare și autocontrol/autoreglare a emoțiilor într-o manieră constructivă față de sine și față de ceilalți;
  5. Conștientizarea consecințelor asociate săvârșirii faptelor de violență și a infracțiunilor

Cine poate aplica?

Condiții de participare:

  • unitatea de învățământ să aibă personalitate juridică;
  • unitatea de învățământ demonstrează că există necesitatea inițierii și desfășurării unor activități de prevenire a violenței și infracțiunilor pentru preșcolari/elevi și familiile acestora;
  • unitatea de învățământ își propune să implice Comisia pentru prevenirea şi eliminarea violenței, a faptelor de corupție şi discriminării în mediul școlar şi promovarea interculturalității în proiectarea și desfășurarea activităților

Care este termenul limită pentru depunerea formularului de aplicare?

Termenul limită pentru depunerea formularului de aplicare este 10 octombrie 2024.

Formularul de înscriere poate fi descărcat de aici.

 Care este suma maximă alocată fiecărui proiect?

Bugetul estimat al proiectului nu trebuie să depășească suma de 5000 lei.

Ce activități pot fi incluse în proiect?

Unitățile de învățământ sunt încurajate să proiecteze, să inițieze și să desfășoare activități adaptate nevoilor preșcolari/elevilor, familiilor acestora și climatului școlar.

Activitățile bazate pe implicarea activă a preșcolarilor/elevilor, pe cooperare și crearea unui spațiu sigur pentru fiecare pot avea un impact semnificativ și pozitiv asupra acestora. De asemenea, o componentă importantă este implicarea părinților în activitățile școlii, alături de alți parteneri sau reprezentanți ai comunității locale. Sunt încurajate parteneriatele publice, cât și cele publice private, între unitățile de învățământ și ONG-uri sau/și reprezentanți ai mediului de afaceri.

Activitățile pot fi organizate în cadru școlar sau extrașcolar, inclusiv în săptămâna „Școala Altfel”.

Exemple de activități:

  • Activități de cunoaștere și dezvoltare a coeziunii pentru elevi, cadre didactice.
  • Biblioteca vie, inclusiv cu victime ale violenței/ persoane care au fost condamnate, apoi reintegrate și reabilitate social;
  • Teatru forum;
  • Cluburi de filme/ documentare tematice;
  • Grupuri de sprijin pentru elevii implicați în situații de violență (elevii cu comportamente violente, elevii victime dar și elevii martori);
  • Vizite la tribunal, la muzeele închisorilor;
  • Activități de învățare între egali (peer education);
  • Activități artistice și sportive;
  • Concursuri tematice;
  • Campanii de conștientizare și sensibilizare;
  • Ateliere pentru susținerea familiilor în ceea ce privește exercitarea rolului lor educativ (în colaborare cu cadre didactice și cu alți parteneri);
  • Întâlniri ale elevilor și cadrelor didactice cu reprezentanți ai Poliției și Jandarmeriei, Serviciului pentru siguranța școlară, în vederea realizării unor dezbateri pe teme referitoare la fenomenul violenței;
  • Participarea cadrelor didactice la activități de formare privind managementul/rezolvarea conflictelor și managementul clasei, dezvoltarea abilităţilor de comunicare, promovarea cooperării, organizate în cadrul școlii, la CCD sau la parteneri;
  • Sesiuni de informare/instruire referitoare la aplicarea Procedurii de management a cazurilor de violență adresate personalului unităților de învățământ și chiar elevilor.

Care sunt criteriile de selecție?

Criterii generale de selecție (3-5 criterii):

  1. Formularul de înscriere este completat în întregime, sunt descrise nevoile preșcolarilor/ elevilor, activitățile propuse, rezultatele așteptate, echipa implicată, parteneriatele și cheltuielile necesare;
  2. Activitățile propuse sunt adecvate pentru nevoile preșcolarilor/elevilor și se încadrează în obiectivele programului;
  3. Desfășurarea activităților propuse este planificată în perioada octombrie 2024 - mai 2025;
  4. Bugetul solicitat este de maxim 5000 lei;
  5. Cheltuielile și bugetul estimat sunt corelate cu activitățile propuse.

Criterii specifice de selecție:

  1. Activitățile propuse în proiect vizează minim 3 din cele 5 obiective ale programului;
  2. Justificarea necesității implementării proiectului se realizează prin detalierea nevoilor și fundamentarea cu date concrete (exemple: date statistice, informații existente la nivelul unității de învățământ  etc.)
  3. Descrierea modului de promovare/ diseminare a rezultatelor proiectului și a bunelor practici în rândul cadrelor didactice la nivel de școală/local/județean;
  4. Detalierea bugetului estimat alocat pentru fiecare activitate propusă și justificarea fiecărui element cost din cheltuielile eligibile specifice.

În situatia punctajelor egale, prioritate la selecție va avea unitatea de învățământ care nu a mai beneficiat de finanțare prin acest program.

Calendarul programului

Proiectele şcolare dezvoltate în cadrul programului „Împreună prindem curaj” constituie punctul de plecare al unei adevărate campanii naţionale de prevenire a violenţei în mediul şcolar, crescând anual pentru a implica fiecare actor din cadrul şcolii în crearea şi menţinerea unei atmosfere propice învăţării.

Succes!

OME_ 6196_26.08_2024_Impreuna_prindem_curaj

 ANEXA _ OME_ 6196_26.08_2024_Impreuna_prindem_curaj

Anexa-CJRAE-Dâmbovița_IMPREUNA-PRINDEM-CURAJ

Anexa_1_Formular-de-inscriere_IMPREUNA-PRINDEM-CURAJ_Dâmbovița

Anexa_2_Formular-de-raportare_IMPREUNA-PRINDEM-CURAJ_Dâmbovița

CJRAE_DB_Grila pentru evaluare proiecte Program Impreuna prindem curaj

CJRAE_DB_Sesiune_de_informare_program_Impreuna_prindem_curaj_septembrie_2024

 Rezultate selectie proiecte in Programul Împreună prindem curaj_octombrie 2024 

Unde pot găsi informații suplimetare?

Pentru informații suplimentare accesați https://edu.ro/anti_violenta și Anexa 1 – OME 6196/2024

 

AN ȘCOLAR 2023-2024

Una dintre condiţiile esenţiale pentru o învăţare eficientă este asigurarea unui climat sigur şi confortabil. Atât adulţii, cât şi copiii au nevoie de un mediu lipsit de ameninţări pentru a putea învăţa.

În acest sens, la inițiativa Ministerului Educației, în perioada noiembrie 2023 – august 2024, implementăm în județul Dâmbovița  programul de prevenire a violenţei şi infracţiunilor în mediul şcolar denumit „ÎMPREUNĂ PRINDEM CURAJ”. Acest program, aprobat prin OME Nr. 6631/10.11.2023 (disponibil la https://edu.ro/anti_violenta), se concentrează pe sprijinirea şcolilor pentru crearea unui mediu sigur şi propice învăţării.

Care sunt Obiectivele programului?

  1. Crearea unui climat sigur, primitor și de susținere pentru preșcolari/elevi și părinți la nivelul unităților de învățământ;
  2. Îmbunătățirea relațiilor/coeziunii dintre personalul școlii, familie și preșcolari/elevi,

inclusiv a colaborării acestora în vederea susținerii victimelor să gestioneze momentul traumatic și a autorilor să-și îmbunătățească comportamentul;

  1. Capacitarea/Împuternicirea preșcolarilor/elevilor să raporteze faptele de violență și a martorilor să adopte strategii de susținere a victimelor și descurajare a comportamentelor violente ale autorilor;
  2. Îmbunătățirea abilităților sociale și emoționale ale preșcolarilor/elevilor, inclusiv a capacității acestora de identificare, interpretare, exprimare și autocontrol/ autoreglare a emoțiilor într-o manieră constructivă față de sine și față de ceilalți;
  3. Conștientizarea consecințelor asociate săvârșirii faptelor.

Cine poate aplica?

Condiții de participare:

  • unitatea de învățământ să aibă personalitate juridică;
  • unitatea de învățământ demonstrează că există necesitatea inițierii și desfășurării unor activități de prevenire a violenței și infracțiunilor pentru preșcolari/elevi și familiile acestora;
  • unitatea de învățământ își propune să implice Comisia pentru prevenirea şi eliminarea violenței, a faptelor de corupție şi discriminării în mediul școlar şi promovarea interculturalității în proiectarea și desfășurarea activităților.

Care este termenul limită pentru depunerea formularului de aplicare?

Termenul limită pentru depunerea formularului de aplicare este 10 decembrie 2023.

 

Formularul de înscriere poate fi descărcat de aici.

 

 Care este suma maximă alocată fiecărui proiect?

Bugetul estimat al proiectului nu trebuie să depășească suma de 4000 lei.

 

Ce activități pot fi incluse în proiect?

Unitățile de învățământ sunt încurajate să proiecteze, să inițieze și să desfășoare activități adaptate nevoilor preșcolari/elevilor, familiilor acestora și climatului școlar.

Activitățile bazate pe implicarea activă a preșcolarilor/elevilor, pe cooperare și crearea unui spațiu sigur pentru fiecare pot avea un impact semnificativ și pozitiv asupra acestora. De asemenea, o componentă importantă este implicarea părinților în activitățile școlii, alături de alți parteneri sau reprezentanți ai comunității locale. Sunt încurajate parteneriatele publice, cât și cele publice private, între unitățile de învățământ și ONG-uri sau/și reprezentanți ai mediului de afaceri.

Activitățile pot fi organizate în cadru școlar sau extrașcolar, inclusiv în săptămâna „Școala Altfel”.

Exemple de activități:

  • Activități de cunoaștere și dezvoltare a coeziunii pentru elevi, cadre didactice.
  • Biblioteca vie, inclusiv cu victime ale violenței/ persoane care au fost condamnate, apoi reintegrate și reabilitate social;
  • Teatru forum;
  • Cluburi de filme/ documentare tematice;
  • Grupuri de sprijin pentru elevii implicați în situații de violență (elevii cu comportamente violente, elevii victime dar și elevii martori);
  • Vizite la tribunal, la muzeele închisorilor;
  • Activități de învățare între egali (peer education);
  • Activități artistice și sportive;
  • Concursuri tematice;
  • Campanii de conștientizare și sensibilizare;
  • Ateliere pentru susținerea familiilor în ceea ce privește exercitarea rolului lor educativ (în colaborare cu cadre didactice și cu alți parteneri);
  • Întâlniri ale elevilor și cadrelor didactice cu reprezentanți ai Poliției și Jandarmeriei, Serviciului pentru siguranța școlară, în vederea realizării unor dezbateri pe teme referitoare la fenomenul violenței;
  • Participarea cadrelor didactice la activități de formare privind managementul/rezolvarea conflictelor și managementul clasei, dezvoltarea abilităţilor de comunicare, promovarea cooperării, organizate în cadrul școlii, la CCD sau la parteneri;
  • Sesiuni de informare/instruire referitoare la aplicarea Procedurii de management a cazurilor de violență adresate personalului unităților de învățământ și chiar elevilor.

 

Care sunt criteriile de selecție?

Criterii generale de selecție (3-5 criterii):

  1. Formularul de înscriere este completat în întregime, sunt descrise nevoile preșcolarilor/ elevilor, activitățile propuse, rezultatele așteptate, echipa implicată, parteneriatele și cheltuielile necesare;
  2. Activitățile propuse sunt adecvate pentru nevoile preșcolarilor/elevilor și se încadrează în obiectivele programului;
  3. Desfășurarea activităților propuse este planificată în perioada noiembrie 2023 - mai 2024;
  4. Bugetul solicitat este de maxim 4000 lei;
  5. Cheltuielile și bugetul estimat sunt corelate cu activitățile propuse.

Criterii specifice de selecție:

  1. Activitățile propuse în proiect vizează minim 3 din cele 5 obiective ale programului;
  2. Justificarea necesității implementării proiectului se realizează prin detalierea nevoilor și fundamentarea cu date concrete (exemple: date statistice, informații existente la nivelul unității de învățământ )
  3. Descrierea modului de promovare/ diseminare a rezultatelor proiectului și a bunelor practici în rândul cadrelor didactice la nivel de școală/local/județean;
  4. Detalierea bugetului estimat alocat pentru fiecare activitate propusă și justificarea fiecărui element cost din cheltuielile eligibile specifice.

 

Calendarul programului

Cu siguranță proiectele şcolare dezvoltate în cadrul programului „Împreună prindem curaj” pot constitui punctul de plecare al unei adevărate campanii naţionale de prevenire a violenţei în mediul şcolar, crescând anual pentru a implica fiecare actor din cadrul şcolii în crearea şi menţinerea unei atmosfere propice învăţării.

Succes!

 

OME_6631_10_11_2023_Impreuna_prindem_curaj

Anexa-CJRAE-Dâmbovița_IMPREUNA-PRINDEM-CURAJ

Anexa_1_Formular-de-inscriere_IMPREUNA-PRINDEM-CURAJ_Dâmbovița

Anexa_2_Formular-de-raportare_IMPREUNA-PRINDEM-CURAJ_Dâmbovița

PPT_Sesiune de informare program ”Impreuna prindem curaj”

CJRAE_DB_Grila pentru evaluare proiecte Program Impreuna prindem curaj

 Rezultatele evaluarii proiectelor înscrise la selecția din cadrul Programului de prevenire a violenței și infracțiunilor în mediul școlar „ÎMPREUNĂ PRINDEM CURAJ”

 CJRAE_DB_Formular_de_raportare finala ME_iulie 2024

 

Unde pot găsi informații suplimetare?

Pentru informații suplimentare accesați https://edu.ro/anti_violenta și Anexa 1 – OM 6631/2023

Luni, 09 Octombrie 2023 18:16

STOP DISCRIMINĂRII!!

Scris de

Campania "STOP DISCRIMINĂRII!!"

ANUL al II-lea - 2024 - 2025

Afis_Campanie Educatie incluziva

Prezentare CAMPANIE pentru Educatie incluziva_2024-2025

 Graficul activităților CAMPANIE pentru Educatie incluziva_2024-2025

Acord de parteneriat Campanie pentru educație incluzivă 2024-2025

  Situatie numerica elevi cu CES 2024-2025_Anexa 1

ANUL I - 2023 - 2024

CJRAE_DB_Rezultate implementare Campanie anul I_2023-2024

 Afis_Campanie Educatie incluziva

 Prezentare CAMPANIE pentru Educatie incluziva_2023-2024

  Graficul activităților CAMPANIE pentru Educatie incluziva_2023-2024

 Acord de parteneriat Campanie pentru educație incluzivă 2023-2024

 Situatie numerica elevi cu CES 2023-2024_Anexa 1

Luni, 09 Octombrie 2023 07:42

Stare de bine fără droguri!

Scris de

Campania "Starea de bine fără droguri!"

  Plan de actiune pentru prevenirea consumului de droguri_2023-2024

 Afiș_Campanie Stare de bine fara droguri!

 Prezentare CAMPANIE_Stare de bine fara droguri_prevenirea consumului _2023-2024

 Graficul activitatilor CAMPANIE_Stare de bine fara droguri _2023-2024

Miercuri, 04 Octombrie 2023 14:49

Orar

Scris de

 PROGRAM CABINETE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICĂ ȘI TERAPIE LOGOPEDICĂ 2024-2025

 PROGRAM CABINETE CONSILIERE PSIHOPEDAGOGICĂ ȘI TERAPIE LOGOPEDICĂ 2023-2024

În conformitate cu prevederile Metodologiei de organizare și desfășurare a concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului școlar în unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin OMEN nr. 4959/2013 privind organizarea și desfășurarea concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului școlar, cu modificările și completările ulterioare
CENTRUL JUDEȚEAN DE RESURSE ȘI DE ASISTENȚĂ EDUCAȚIONALĂ DÂMBOVIȚA organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a posturilor vacante la începutul anului școlar 2023-2024. 
 
Toate informatiile se regăsesc în documentele de mai jos!
 
 
 
Vă facem cunoscut că la nivelul Centrului Județean și de Asistență Educațională Dâmbovița sunt în prezent 20 posturi vacante de profesor consilier școlar și 2 posturi de profesor logoped pentru angajare pe perioadă determinată (anul școlar 2023-2024).
​​​​​​          CJRAE Dambovița invită absolvenții/ viitorii absolvenți care au specializările necesare ocupării acestor posturi să se alăture cu încredere echipei, participând la concursul judetean/testarea de ocupare a posturilor didactice din învățământul preuniversitar.
    - depunerea şi înregistrarea dosarelor, validarea și revalidarea fișelor de înscriere;
Perioada: 24-25 august 2023, la sediul ISJ Dambovița
     - desfăşurarea probei scrise;
Termen: 29 august 2023

         Sperăm ca posturile vacante să vă motiveze o dată în plus în alegerea carierei de profesor consilier școlar (sau profesor în centre și cabinete de asistență psihopedagogică conform centralizatorului)!
        Lista posturilor este publicata  pe site-ul Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița https://www.isj-db.ro/managementul-resurselor-umane-liste-posturi  

        Toate detaliile referitoare la CONCURSUL JUDEȚEAN le gasiti si pe site-ul CJRAE Dâmbovița 
 
       Succes!
În conformitate cu prevederile Metodologiei de organizare și desfășurare a concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului școlar în unitățile de învățământ preuniversitar de stat, aprobată prin OMEN nr. 4959/2013 privind organizarea și desfășurarea concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului școlar, cu modificările și completările ulterioare

CENTRUL JUDEȚEAN DE RESURSE ȘI DE ASISTENȚĂ EDUCAȚIONALĂ DÂMBOVIȚA organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată a posturilor apărute pe parcursul anului școlar din suplimentare normare. 

1_CJRAE_DB_Anunț concurs la nivelul unității_MARTIE 2023
2_PO_ORGANIZARE CONCURS LA NIVELUL UNITATII_MARTIE 2023
3_FISA de inscriere concurs la nivelul unității 2022_MARTIE 2023
4_Consiliere psihopedagogica_programa titularizare si definitivat
5_Calendar derulare concurs la nivelul unitatii_MARTIE 2023