CENTRUL JUDEȚEAN DE RESURSE ȘI DE ASISTENȚĂ EDUCAȚIONALĂ DÂMBOVIȚA
Calea Domnească nr. 127 Târgoviște, 0245.211.144, cjrae@cjraedb.ro, TEL VERDE: 0800.500.032
Promovare proiecte educationale 2024-2025
Promovare proiecte educationale
Plan managerial - anul școlar 2019-2020.
GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor școlare și interșcolare de asistență psihopedagogică în anul școlar 2019-2020, sem. I
GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor logopedice interșcolare în anul școlar 2019-2020, sem. I
Raport de activitate, anul școlar 2018-2019.
Proiect de Dezvoltare Instituțională 2018-2020 (revizuit 2018).
Proiect de Dezvoltare Instituțională 2016-2020.
Plan managerial - anul școlar 2018-2019.
GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor școlare și interșcolare de asistență psihopedagogică în anul școlar 2018-2019, sem. al II-lea
GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor logopedice interșcolare în anul școlar 2018-2019, sem. al II-lea
GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor școlare și interșcolare de asistență psihopedagogică în anul școlar 2018-2019, sem. I
GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor logopedice interșcolare în anul școlar 2018-2019, sem. I
Raport privind starea și calitatea învățământului - anul școlar 2017-2018.
GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor școlare și interșcolare de asistență psihopedagogică în anul școlar 2017-2018, sem. al II-lea
GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor logopedice interșcolare în anul școlar 2017-2018
Raport privind starea și calitatea învățământului - anul școlar 2016-2017.
NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat
Proiectul Educațional “CUM ÎMI ALEG CORECT ȘCOALA?”
NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat
OMEN 3247 inscriere inv. primar
Fișa de observare a preșcolarului
Raport privind activitatea de evaluare a nivelului de dezvoltare psihosomatică a preșcolarilor în vederea înscrierii în învățământul primar
Tabel cu vârsta copiilor de evaluat
NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat
Comisia de orientare şcolară şi profesională / COSP emite certificatul de orientare școlară și profesională cel puțin o dată pentru un nivel de învățământ la cererea părintelui/tutorelui legal instituit sau la cererea instituțiilor educaționale.
Comisiei de Orientare Școlară și Profesională se pot adresa părinții, tutorii legal instituiți, instituțiile de învățământ sau instituțiile educaționale în vederea orientării școlare și profesionale a copiilor/elevilor/tinerilor.
Scopul orientării școlare și profesionale vizează valorificarea potențialului aptitudinal, a intereselor, aspirațiilor, cunoștințelor, abilităților, deprinderilor și a altor particularități psihocomportamentale, precum și consilierea asupra modului de integrare socioprofesională adecvată în vederea asigurării egalității de șanse.
Beneficiarii certificatelor de orientare școlară și profesională sunt:
Serviciul de evaluare şi orientare şcolară şi profesională / CEOSP oferă servicii de evaluare, de asistență psihoeducațională, de orientare școlară și de orientare profesională a copiilor, a elevilor și a tinerilor cu cerințe educaționale speciale.
Scopul evaluării, asistenţei psihoeducaţionale, orientării/reorientării şcolare şi profesionale a copiilor, elevilor şi a tinerilor cu cerinţe educaţionale speciale (CES) este identificarea nevoilor specifice ale acestora şi asigurarea condiţiilor optime de integrare şcolară, profesională şi socială.
Cererea de realizare a evaluării poate fi făcută, după caz, de către părinte/tutore legal instituit/şcoala/instituţii educaţionale/instituţii ale statului.
Evaluarile realizate de CEOSP sunt înaintate Comisiei de Orientare Școlară și Profesională (COSP) care poate recomanda:
Legea nr. 18/1990 pentru ratificarea Convenţiei cu privire la drepturile copilului, republicată, cu modificările ulterioare;
Legea nr. 221/2010 pentru ratificarea Convenţiei privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi, adoptată la New York de Adunarea Generală a Organizaţiei Naţiunilor Unite la 13 decembrie 2006, deschisă spre semnare la 30 martie 2007 şi semnată de România la 26 septembrie 2007, cu modificările ulterioare;
Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
Legea nr. 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
Ordinul M.E.N. nr. 3.124 din 20 ianuarie 2017 privind aprobarea Metodologiei pentru asigurarea suportului necesar elevilor cu tulburări de învăţare
Ordinul comun nr. 1985/1305/5805/2016 al Ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Ministrului Sănătăţii şi Ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice privind aprobarea metodologiei pentru evaluarea şi intervenţia integrată în vederea încadrării copiilor cu dizabilităţi în grad de handicap, a orientării şcolare şi profesionale a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale, precum şi în vederea abilitării şi reabilitării copiilor cu dizabilităţi şi/sau cerinţe educaţionale speciale;
Ordinul M.S. nr. 1.306 din 17 noiembrie 2016 pentru aprobarea criteriilor biopsihosociale de încadrare a copiilor cu dizabilităţi în grad de handicap şi a modalităţilor de aplicare a acestora
Ordinul M.E.N.C.Ș. nr. 5.086 din 31 august 2016 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind şcolarizarea la domiciliu, respectiv înfiinţarea de grupe/clase în spitale
H.G. nr.889/2016 privind aprobarea Strategiei nationale pentru sanatatea mintala a copilului si adolescentului. (236)
Ordinul M.E.N.C.Ș. nr. 5.079 din 31 august 2016 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar
H.G. nr. 904/2014 2014 pentru stabilirea limitelor minime de cheltuieli aferente drepturilor prevăzute de art. 129 alin. (1) din Legea nr. 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului
Ordinul M.E.C.T.S. nr. 3.477/08.03.2012 privind dezvoltarea Strategiei Naţionale de „Acţiune Comunitară”;
Ordinul M.E.C.T.S. nr. 5.555 din 7 octombrie 2011 (*actualizat*) pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea centrelor județene/al municipiului București de resurse și asistență educațională
Ordinul M.E.C.T.S. nr. 5.574 din 7 octombrie 2011 (*actualizat*) pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea serviciilor de sprijin educaţional pentru copiii, elevii şi tinerii cu cerinţe educaţionale speciale integraţi în învăţământul de masă
Ordinul M.E.C.T.S. nr. 5.573 din 7 octombrie 2011 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a învăţământului special şi special integrat
H.G. nr. 1251/2005 privind unele masuri de imbunătăţire a activitatii de invatare, instruire, compensare, recuperare si protectie speciala a copiilor/elevilor/tinerilor cu cerinte educative speciale din cadrul sistemului de invatamant special si special integrat.
HOTĂRÂRE nr. 564 din 4 august 2017 privind modalitatea de acordare a drepturilor copiilor cu cerinţe educaţionale speciale şcolarizaţi în sistemul de învăţământ preuniversitar
NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat
NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat
În prezent este în vigoare Procedura de sistem privind managementul de caz pentru copiii cu CES orientați școlar și profesional nr.390/24.09.2024 cu toate anexele aferente postate mai jos
1_PS_Managementul de caz pentru elevii cu CES_2024_fara anexe
2_Documente necesare obtinerii Certificat OSP
3_Etape în evaluarea elevului cu CES
4_Cererea tip_parinte pentru_COSP_2024
5_Repere pentru completarea Planului-de-servicii-individualizat
Anexa 2_cerere parinte pt Fisa psihopedagogică
Anexa 4_Model decizie Responsabil de caz
Anexa 5_FIŞA DE ATRIBUŢII responsabil de caz
Anexa 5.1_Propuneri privind completarea PSI
Anexa 6_Adresa catre CJRAE a responsabilului de caz
Anexa 7_PSI_Plan_servicii_individualizat
Anexa 7.1_PSI_Plan_servicii_individualizat 2024 MODEL
Anexa 8_FIŞA DE ATRIBUŢII membru in echipa multidisciplinara
Anexa 9_Adresa catre CJRAE pt PSI
Anexa 11_Structura_PIP_PLAN de INTERVENTIE PERSONALIZAT_nivel prescolar_primar_gimnazial_liceal_sept 2024
Anexa 12_Contract cu familia elevului cu CES
Anexa 13_Proces-verbal sedinta pt reevaluare
Anexa 14_Chestionar satisfactie pt parinti
Anexa 15_Cerere parinte pt reevaluare
Anexa 16_RAPORT DE MONITORIZARE
Anexa 18_Adresa catre COSP pt revizuire
Anexa 19_Adresa pt inchiderea cazului
Anexa 20_adresa scolarizare la domiciliu_scolarizare in clase de spital
Anexa 21_adresa ISJ_inv la domiciliu
Anexa 22_PLAN EDUCAȚIONAL INDIVIDUALIZAT_inv la domiciliu
Anexa 23_Protocol_inv_la_domiciliu_2024
Anexa 24_Adeverinta privind situația scolara a elevului
Anexa 25_MODEL CERERE Transfer
Anexa 26_Proces-verbal sedinta CIEC pt reorientare
În prezent este în vigoare Procedura de sistem privind managementul de caz pentru copiii cu CES orientați școlar și profesional nr.310/02.09.2022 cu toate anexele aferente postate mai jos, în secțiunea dedicata anului școlar 2022-2023.
Precizari pentru responsabilii Comisiei interne de evaluare continuă CIEC - 2023.pdf
1_PS_Managementul de caz pentru elevii cu CES_fara anexe.pdf
2_Documente necesare obtinerii Certificat OSP.pdf
3_Etape în evaluarea elevului cu CES.pdf
4_Cererea tip_parinte pentruCOSP_2023.pdf
5_Anexa 3_Fisa_psihopedagogica.docx
6_Anexa 7_PSI_Plan_servicii_individualizat.docx
7_Repere pentru completarea Planului-de-servicii-individualizat.pdf
8_Anexa 11_Structura_PIP_PLAN de INTERVENTIE PERSONALIZAT_nivel prescolar_primar_gimnazial_liceal_sept 2023.docx
9_Protocol_invatamant_la_domiciliu_sept_2023.doc
10_Anexa 22_PLAN EDUCAȚIONAL INDIVIDUALIZAT_inv la domiciliu.docx
1_PS_Managementul de caz pentru elevii cu CES_fara anexe
2_Etape în evaluarea elevului cu CES
3_Documente necesare Certificat OSP
5_Structura_PSI_Plan_servicii_individualizat
6_Structura_PIP_PLAN de INTERVENTIE PERSONALIZAT_nivel prescolar_primar_gimnazial_liceal_sept 2022
Anexa 2_cerere parinte pt Fisa psihopedagogică
Anexa 4_Model decizie Responsabil de caz
Anexa 5.1_Propuneri privind completarea PSI
Anexa 5_FIŞA DE ATRIBUŢII responsabil de caz
Anexa 6_Adresa catre CJRAE a responsabilului de caz
Anexa 7_PSI_Plan_servicii_individualizat
Anexa 8_FIŞA DE ATRIBUŢII membru in echipa multidisciplinara
Anexa 9_Adresa catre CJRAE pt PSI
Anexa 11_Structura_PIP_PLAN de INTERVENTIE PERSONALIZAT_nivel prescolar_primar_gimnazial_liceal_sept 2022
Anexa 12_Contract cu familia elevului cu CES
Anexa 13_Proces-verbal sedinta pt reevaluare
Anexa 14_Chestionar satisfactie pt parinti
Anexa 15_Cerere parinte pt reevaluare
Anexa 16_RAPORT DE MONITORIZARE
Anexa 18_Adresa catre COSP pt revizuire
Anexa 19_Adresa pt inchiderea cazului
Anexa 20_adresa scolarizare la domiciliu_scolarizare in clase de spital
Anexa 21_adresa ISJ_inv la domiciliu
Anexa 22_PLAN EDUCAȚIONAL INDIVIDUALIZAT
Anexa 23_Protocol_inv_la_domiciliu_2022
Anexa 24_Adeverinta privind situația scolara a elevului
Anexa 25_MODEL CERERE Transfer
Anexa 26_Proces-verbal sedinta CIEC pt reorientare
!!_Informatii utile pentru responsabilii Comisiei interne de evaluare continuă CIEC-decembrie 2021.pdf
1_Etape_in_evaluare_elevi_CES_scoli.pdf
2_Documente necesare Certificat OSP.pdf
4_Structura_PSI_Plan_servicii_individualizat.docx
5_Structura_ADAPTAREA CURRICULARĂ pentru elevii ci CES.docx
6_Structura_PIP_PLAN de INTERVENTIE PERSONALIZAT_nivel prescolar_primar_gimnazial_liceal_sept 2021.docx
7_Structura_Protocol_invatamant_la_domiciliu_2021.doc
8_Structura_PEI_PLAN EDUCAȚIONAL INDIVIDUALIZAT_pt_elevii_cu_inv_la_domiciliu.docx
9_Structura_RAPORT_DE_MONITORIZARE_a_PSI.docx
10_Procedura 238_30.09.2020_Managementul de caz pt. elevii cu CES.pdf
Anexa 1.1_adresa catre DGASPC.docx
Anexa 1_adresa catre familie.docx
Anexa 2_cerere parinte pt Fisa psihopedagogică.docx
Anexa 3_structura FIȘA PSIHOPEDAGOGICĂ.docx
Anexa 4_Model decizie Responsabil de caz.docx
Anexa 5.1_Propuneri privind completarea PSI.docx
Anexa 5_FIŞA DE ATRIBUŢII responsabil de caz.docx
Anexa 6_Adresa catre CJRAE a responsabilului de caz.docx
Anexa 7_structura PSI_PLANUL_de_SERVICII_INDIVIDUALIZAT.docx
Anexa 8_FIŞA DE ATRIBUŢII membru in echipa multidisciplinara.docx
Anexa 9_Adresa catre CJRAE pt PSI.docx
Anexa 10_structura_ADAPTARE_CURRICULARA.docx
Anexa 11_structura_PIP_PLAN de INTERVENTIE personalizat_pt_toate nivelurile_de_învățământ.docx
Anexa 12_Contract cu familia elevului cu CES.docx
Anexa 13_Proces-verbal sedinta pt reevaluare.docx
Anexa 14_Chestionar satisfactie pt parinti.docx
Anexa 15_Cerere parinte pt reevaluare.docx
Anexa 16_RAPORT DE MONITORIZARE.docx
Anexa 18_Adresa catre COSP pt revizuire.docx
Anexa 19_Adresa pt inchiderea cazului.docx
Anexa 20_adresa scolarizare la domiciliu_scolarizare in clase de spital.docx
Anexa 21_ADRESA catre ISJ_inv la domiciliu.docx
Anexa 22_structura_PEI_pentru inv la domiciliu.docx
Anexa 23_Protocol_inv_la_domiciliu_2021.doc
Anexa 24_Adeverinta privind situația scolara a elevului.docx
Anexa 25_MODEL CERERE Transfer.docx
Anexa 26_Proces-verbal sedinta CIEC pt reorientare.docx
Anexa 27_Model Decizie CIEC.docx
Procedura_Managementul de caz pt. elevii cu CES_30.09
Etape_in_evaluare_elevi_CES_scoli
structura_ADAPTAREA CURRICULARĂ pentru elevii ci CES
structura_PEI_PLAN EDUCAȚIONAL INDIVIDUALIZAT_pt_elevii_cu_inv_la_domiciliu
structura_PIP_PLAN de INTERVENTIE PERSONALIZAT_nivel prescolar_primar_gimnazial_liceal_sept 2020
structura_Protocol_invatamant_la_domiciliu_2020
structura_PSI_Plan_servicii_individualizat
structura_RAPORT_DE_MONITORIZARE_a_PSI
Prezentare: Întâlnire de lucru cu responsabilii Comisiei interne de evaluare continuă / CIEC - 27.11.2019
Etape în evaluarea elevului cu cerințe educaționale speciale pentru obținerea certificatului de orientare școlară și profesională conform OM 1985/2016
Documente necesare pentru eliberarea Certificatului de orientare școlară și profesională
Program de intervenție personalizat (PIP) grădiniță-gimnaziu
Program de intervenție personalizat (PIP) liceu, școală profesională
PEP_Plan Educational Personalizat
Plan de servicii individualizat pentru copiii cu cerințe educaționale speciale
Prezentare: Întâlnire de lucru cu responsabilii Comisiei interne de evaluare continuă / CIEC - 16.04.2019
Prezentare: Întâlnire de lucru cu responsabilii Comisiei interne de evaluare continuă / CIEC - 16.02.2018
Cerere înscriere Evaluare Națională 2019
Procedura egalizare sanse nr. 26651_2019
Incluziunea copiiilor cu CES diferentiere strategii actiune
Material_Compensatoriu_TSI_Limba_Romana_5-8-1
NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat
CEOSP:
Program:
Luni - joi: 8:00 - 16:00
Vineri: 8.00 - 14.00
Programări la telefon/fax: 0245.211144 sau telefon 0787.846821
CL_1
CL_2
CL_3
CL_4
CL_5
CL_6
CL_7
CL_8
CL_9
CL_10
CL_11
CL_12
CL_13
CL_14
CL_15
CL_16
CL_17
CL_18
CL_19
CL_20
CL_21
CL_22
CL_23
CL_24
CL_25
CL_26
CL_27
CL_28
CL_ 29
CL_ 30
APP - 1
APP - 2
APP - 3
APP - 4
APP - 5
APP - 6
APP - 7
APP - 8
APP - 9
APP - 10
APP - 11
APP - 12
APP - 13
APP - 14
APP - 15
APP - 16
APP - 17
APP - 18
APP - 19
APP - 20
APP - 21
APP - 22
APP – 23
APP – 24
APP - 25
APP - 26
APP - 27
APP - 28
APP - 29
APP - 30
APP - 31
APP - 32
APP - 33
APP - 34
APP - 35
APP - 36
APP - 37
APP - 38
APP - 39
APP - 40
APP - 41
APP - 42
APP - 43
APP - 44
APP - 45
APP - 46
APP - 47
APP - 48
APP - 49
APP - 50
APP - 51
APP - 52
APP - 53
APP - 54
APP - 55
APP - 56
APP - 57
APP - 58
APP - 59
APP - 60
APP - 61
APP - 62
APP - 63
APP - 64
APP - 65
APP - 66
APP - 67
APP - 68
APP - 69
APP - 70
APP - 71
APP - 72
APP - 73
APP - 74
APP - 75
APP - 76
APP - 77
APP - 78
APP - 79
APP - 80
APP - 81
APP - 82
APP - 83
APP - 84
APP - 85
APP - 86
Profesori metodiști - anul școlar 2019-2020:
Andreescu Marilena
Nica Gianina Marinela
Popa Tatiana
Șetreanu Eugenia
Decizia nr. 1056 din 03.10.2019 privind constituirea corpului de metodiști ai Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița pentru anul școlar 2019-2020.
Profesori metodiști - anul școlar 2018-2019:
Marin Maria-Cristina
Popa Tatiana
Nica Gianina
Șetreanu Eugenia
Andreescu Marilena
Decizia nr. 1261 din 12.10.2018 privind constituirea corpului de metodiști ai Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița pentru anul școlar 2018-2019.
Profesori metodiști - anul școlar 2017-2018:
Marin Maria-Cristina
Popa Tatiana
Nica Gianina
Șetreanu Eugenia
Andreescu Marilena
Decizia nr. 1336 din 13.10.2017 privind constituirea corpului de metodiști ai Inspectoratului Școlar Județean Dâmbovița pentru anul școlar 2017-2018.
NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat
SERVICII DE SPRIJIN EDUCAȚIONAL
ATRIBUȚII (conform OME nr. 5701/2024):
SERVICII DE CONSILIERE ȘCOLARĂ ȘI PSIHOLOGICĂ
ATRIBUȚII (conform OME nr. 5701/2024):
© 2025 CJRAE Dâmbovița
Creat de Claudiu Căpraru