CENTRUL JUDEȚEAN DE RESURSE ȘI DE ASISTENȚĂ EDUCAȚIONALĂ DÂMBOVIȚA
 Calea Domnească  nr. 127 Târgoviște,   0245.211.144,  cjrae@cjraedb.ro, TEL VERDE: 0800.500.032

Duminică, 04 Iunie 2017 18:19

Documente manageriale

Scris de

Anul școlar 2024-2025

Plan managerial - 2024 - 2025

Organigrama 2024 - 2025

Promovare proiecte educationale 2024-2025

Anul școlar 2023-2024

 Plan managerial - 2023 - 2024

 Organigrama 2023 - 2024

 Promovare proiecte educationale

Anul școlar 2019-2020

 Plan managerial - anul școlar 2019-2020.

 GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor școlare și interșcolare de asistență psihopedagogică în anul școlar 2019-2020, sem. I

 GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor logopedice interșcolare în anul școlar 2019-2020, sem. I

Anul școlar 2018-2019

 Raport de activitate, anul școlar 2018-2019.

 Proiect de Dezvoltare Instituțională 2018-2020 (revizuit 2018).

 Proiect de Dezvoltare Instituțională 2016-2020.

 Plan managerial - anul școlar 2018-2019.

 GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor școlare și interșcolare de asistență psihopedagogică în anul școlar 2018-2019, sem. al II-lea

 GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor logopedice interșcolare în anul școlar 2018-2019, sem. al II-lea

 GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor școlare și interșcolare de asistență psihopedagogică în anul școlar 2018-2019, sem. I

 GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor logopedice interșcolare în anul școlar 2018-2019, sem. I

Anul școlar 2017-2018

 Raport privind starea și calitatea învățământului - anul școlar 2017-2018.

 GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor școlare și interșcolare de asistență psihopedagogică în anul școlar 2017-2018, sem. al II-lea

 GRAFICUL UNIC al vizitelor de monitorizare a cabinetelor logopedice interșcolare în anul școlar 2017-2018

Anul școlar 2016-2017

 Raport privind starea și calitatea învățământului - anul școlar 2016-2017.

 

NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat

Duminică, 04 Iunie 2017 18:13

Cum îmi aleg corect școala?

Scris de

 Proiectul Educațional “CUM ÎMI ALEG CORECT ȘCOALA?”

 

Concursul regional "Cum îmi aleg corect școala?", CPEERI, ediția a V-a, 2025 

 Acord de parteneriat 2024-2025
 
 Regulamentul concursului 2024-2025
 
 Fișa de înscriere 2024-2025
 
 Graficul activităților 2024-2025
 

Concursul național "Cum îmi aleg corect școala?", CAEN, ediția a IV-a, 2024 

  Acord de parteneriat

 Regulament

 Fișa de înscriere

 Graficul activităților

Concursul național "Cum îmi aleg corect școala?", CAEN, ediția a III-a, 2023

  Acord de parteneriat

 Regulament

 Fișa de înscriere

 Graficul activităților

Concursul național "Cum îmi aleg corect școala?", CAEN, ediția a II-a, 2020

  Acord de parteneriat

 Regulament

 Fișa de înscriere

 Graficul activităților

Concursul național "Cum îmi aleg corect școala?", CAEN, ediția I, 2019

  Acord de parteneriat

 Regulament

 Fișa de înscriere

 Graficul activităților

Concurs "Cum îmi aleg corect școala?", ediția a II-a, 2018

  Acord de parteneriat

 Regulament

 Fișa de înscriere

 Graficul activităților

 Instituții partenere proiect

Concurs "Cum îmi aleg corect școala?", ediția I, 2017

 Proiectul în imagini

 

NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat

Duminică, 04 Iunie 2017 18:00

Evaluarea psihosomatică 2017

Scris de

Anunț

OMEN 3247 inscriere inv. primar

Cerere tip părinte

Fișa de observare a preșcolarului

Raport privind activitatea de evaluare a nivelului de dezvoltare psihosomatică a preșcolarilor în vederea înscrierii în învățământul primar

Tabel cu vârsta copiilor de evaluat

NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat

Duminică, 04 Iunie 2017 17:30

Descriere COSP

Scris de

Comisia de orientare şcolară şi profesională / COSP emite certificatul de orientare școlară și profesională cel puțin o dată pentru un nivel de învățământ la cererea părintelui/tutorelui legal instituit sau la cererea instituțiilor educaționale. 

Comisiei de Orientare Școlară și Profesională se pot adresa părinții, tutorii legal instituiți, instituțiile de învățământ sau instituțiile educaționale în vederea orientării școlare și profesionale a copiilor/elevilor/tinerilor.

Scopul orientării școlare și profesionale vizează valorificarea potențialului aptitudinal, a intereselor, aspirațiilor, cunoștințelor, abilităților, deprinderilor și a altor particularități psihocomportamentale, precum și consilierea asupra modului de integrare socioprofesională adecvată în vederea asigurării egalității de șanse.

Beneficiarii certificatelor de orientare școlară și profesională sunt:

  • copiii/elevii/tinerii cu certificat de încadrare în grad de handicap eliberat de comisia pentru protecția copilului din cadrul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului și cu cerințe educaționale speciale;
  • copiii/elevii/tinerii cu cerințe educaționale speciale neîncadrați în grad de handicap.
Duminică, 04 Iunie 2017 17:29

Descriere CEOSP

Scris de

Serviciul de evaluare şi orientare şcolară şi profesională / CEOSP oferă servicii de evaluare, de asistență  psihoeducațională, de orientare școlară și de orientare profesională a copiilor, a elevilor și a tinerilor cu cerințe educaționale speciale.

Scopul evaluării, asistenţei psihoeducaţionale, orientării/reorientării şcolare şi profesionale a copiilor, elevilor şi a tinerilor cu cerinţe educaţionale speciale (CES) este identificarea nevoilor specifice ale acestora şi asigurarea condiţiilor optime de integrare şcolară, profesională şi socială.

Cererea de realizare a evaluării poate fi făcută, după caz, de către părinte/tutore legal instituit/şcoala/instituţii educaţionale/instituţii ale statului.

Evaluarile realizate  de CEOSP sunt înaintate Comisiei de Orientare Școlară  și Profesională (COSP) care poate recomanda:

  • integrare în învățământul de masă,
  • orientare spre învățământul special,
  • școlarizare la domiciliu,
  • școlarizare în spitale,
  • alternative educaționale.
Duminică, 04 Iunie 2017 17:12

Legislație

Scris de

Legea nr. 18/1990 pentru ratificarea Convenţiei cu privire la drepturile copilului, republicată, cu modificările ulterioare;

Legea nr. 221/2010 pentru ratificarea Convenţiei privind drepturile persoanelor cu dizabilităţi, adoptată la New York de Adunarea Generală a Organizaţiei Naţiunilor Unite la 13 decembrie 2006, deschisă spre semnare la 30 martie 2007 şi semnată de România la 26 septembrie 2007, cu modificările ulterioare;

Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;

Legea nr. 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

Ordinul M.E.N. nr. 3.124 din 20 ianuarie 2017 privind aprobarea Metodologiei pentru asigurarea suportului necesar elevilor cu tulburări de învăţare

Ordinul comun nr. 1985/1305/5805/2016 al Ministrului muncii, familiei, protecţiei sociale şi persoanelor vârstnice, Ministrului Sănătăţii şi Ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice privind aprobarea metodologiei pentru evaluarea şi intervenţia integrată în vederea încadrării copiilor cu dizabilităţi în grad de handicap, a orientării şcolare şi profesionale a copiilor cu cerinţe educaţionale speciale, precum şi în vederea abilitării şi reabilitării copiilor cu dizabilităţi şi/sau cerinţe educaţionale speciale;

Ordinul M.S. nr. 1.306 din 17 noiembrie 2016 pentru aprobarea criteriilor biopsihosociale de încadrare a copiilor cu dizabilităţi în grad de handicap şi a modalităţilor de aplicare a acestora

Ordinul M.E.N.C.Ș. nr. 5.086 din 31 august 2016 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind şcolarizarea la domiciliu, respectiv înfiinţarea de grupe/clase în spitale

H.G. nr.889/2016 privind aprobarea Strategiei nationale pentru sanatatea mintala a copilului si adolescentului. (236)

Ordinul M.E.N.C.Ș. nr. 5.079 din 31 august 2016 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar

H.G. nr. 904/2014 2014 pentru stabilirea limitelor minime de cheltuieli aferente drepturilor prevăzute de art. 129 alin. (1) din Legea nr. 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului

Ordinul M.E.C.T.S. nr. 3.477/08.03.2012  privind dezvoltarea Strategiei Naţionale de „Acţiune Comunitară”;

Ordinul M.E.C.T.S. nr. 5.555 din 7 octombrie 2011 (*actualizat*) pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea și funcționarea centrelor județene/al municipiului București de resurse și asistență educațională

Ordinul M.E.C.T.S. nr. 5.574 din 7 octombrie 2011 (*actualizat*) pentru aprobarea Metodologiei privind organizarea serviciilor de sprijin educaţional pentru copiii, elevii şi tinerii cu cerinţe educaţionale speciale integraţi în învăţământul de masă

Ordinul M.E.C.T.S. nr. 5.573 din 7 octombrie 2011 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a învăţământului special şi special integrat

H.G. nr. 1251/2005 privind unele masuri de imbunătăţire a activitatii de invatare, instruire, compensare, recuperare si protectie speciala a copiilor/elevilor/tinerilor cu cerinte educative speciale din cadrul sistemului de invatamant special si special integrat.

 HOTĂRÂRE nr. 564 din 4 august 2017 privind modalitatea de acordare a drepturilor copiilor cu cerinţe educaţionale speciale şcolarizaţi în sistemul de învăţământ preuniversitar

 

 NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat

  •  Cerere-tip,
  • Copie certificat de naștere / copie act de identitate  preșcolar /elev ,            
  • Copie act de identitate părinte/reprezentant legal,
  • Copie a documentului prin care se face dovada că persoana care semnează cererea este reprezentantul legal al copilului, de exemplu, hotărâre a instanţei sau hotărâre a comisiei pentru protecţia copilului (după caz);
  • Ancheta socială,
  • Fișa medicală sintetică,
  •  Certificatul medical,
  • Fișa de evaluare psihologică (după caz),
  •  Fișa psihopedagogică,
  • Adeverință care atestă înscrierea preșcolarului / elevului în unitatea de învățământ și situația școlară / copie foaia matricolă,
  • Copie certificat de orientare școlară și profesională  anterior (după caz),
  • Copie certificat de încadrare în grad de handicap în vigoare (după caz),
  • Fișa  de evaluare psihoeducaţională.

 NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat

MANAGEMENTUL DE CAZ  pentru copiii cu CES_2024-2025

În prezent este în vigoare Procedura de sistem privind managementul de caz pentru copiii cu CES orientați școlar și profesional nr.390/24.09.2024 cu toate anexele aferente postate mai jos

 1_PS_Managementul de caz pentru elevii cu CES_2024_fara anexe

 2_Documente necesare obtinerii Certificat OSP

 3_Etape în evaluarea elevului cu CES

 4_Cererea tip_parinte pentru_COSP_2024

 5_Repere pentru completarea Planului-de-servicii-individualizat

  Anexa 1_adresa catre familie

  Anexa 1.1_adresa catre DGASPC

  Anexa 2_cerere parinte pt Fisa psihopedagogică

  Anexa 3_Fisa_psihopedagogica

  Anexa 4_Model decizie Responsabil de caz

  Anexa 5_FIŞA DE ATRIBUŢII responsabil de caz

  Anexa 5.1_Propuneri privind completarea PSI

  Anexa 6_Adresa catre CJRAE a responsabilului de caz

  Anexa 7_PSI_Plan_servicii_individualizat

  Anexa 7.1_PSI_Plan_servicii_individualizat 2024 MODEL

  Anexa 8_FIŞA DE ATRIBUŢII membru in echipa multidisciplinara

  Anexa 9_Adresa catre CJRAE pt PSI

  Anexa 10_Adaptare Curriculara

  Anexa 11_Structura_PIP_PLAN de INTERVENTIE PERSONALIZAT_nivel prescolar_primar_gimnazial_liceal_sept 2024

  Anexa 12_Contract cu familia elevului cu CES

  Anexa 13_Proces-verbal sedinta pt reevaluare

  Anexa 14_Chestionar satisfactie pt parinti

  Anexa 15_Cerere parinte pt reevaluare

  Anexa 16_RAPORT DE MONITORIZARE

  Anexa 17_Adresa DGASPC

  Anexa 18_Adresa catre COSP pt revizuire

  Anexa 19_Adresa pt inchiderea cazului

  Anexa 20_adresa scolarizare la domiciliu_scolarizare in clase de spital

  Anexa 21_adresa ISJ_inv la domiciliu

  Anexa 22_PLAN EDUCAȚIONAL INDIVIDUALIZAT_inv la domiciliu

  Anexa 23_Protocol_inv_la_domiciliu_2024

  Anexa 24_Adeverinta privind situația scolara a elevului

  Anexa 25_MODEL CERERE Transfer

  Anexa 26_Proces-verbal sedinta CIEC pt reorientare

  Anexa 27_Model Decizie CIEC

MANAGEMENTUL DE CAZ  pentru copiii cu CES_2023-2024

În prezent este în vigoare Procedura de sistem privind managementul de caz pentru copiii cu CES orientați școlar și profesional nr.310/02.09.2022 cu toate anexele aferente postate mai jos, în secțiunea dedicata anului școlar 2022-2023.

Precizari pentru responsabilii Comisiei interne de evaluare continuă  CIEC - 2023.pdf

1_PS_Managementul de caz pentru elevii cu CES_fara anexe.pdf

2_Documente necesare obtinerii Certificat OSP.pdf

3_Etape în evaluarea elevului cu CES.pdf

4_Cererea tip_parinte pentruCOSP_2023.pdf

5_Anexa 3_Fisa_psihopedagogica.docx

6_Anexa 7_PSI_Plan_servicii_individualizat.docx

7_Repere pentru completarea Planului-de-servicii-individualizat.pdf

8_Anexa 11_Structura_PIP_PLAN de INTERVENTIE PERSONALIZAT_nivel prescolar_primar_gimnazial_liceal_sept 2023.docx

9_Protocol_invatamant_la_domiciliu_sept_2023.doc

10_Anexa 22_PLAN EDUCAȚIONAL INDIVIDUALIZAT_inv la domiciliu.docx

MANAGEMENTUL DE CAZ  pentru copiii cu CES_2022-2023

 1_PS_Managementul de caz pentru elevii cu CES_fara anexe

 2_Etape în evaluarea elevului cu CES

 3_Documente necesare Certificat OSP

 4_Cerere tip COSP_2022

 5_Structura_PSI_Plan_servicii_individualizat

 6_Structura_PIP_PLAN de INTERVENTIE PERSONALIZAT_nivel prescolar_primar_gimnazial_liceal_sept 2022

 Anexa 1.1_adresa catre DGASPC

 Anexa 1_adresa catre familie

 Anexa 2_cerere parinte pt Fisa psihopedagogică

 Anexa 3_Fisa_psihopedagogica

 Anexa 4_Model decizie Responsabil de caz

 Anexa 5.1_Propuneri privind completarea PSI

 Anexa 5_FIŞA DE ATRIBUŢII responsabil de caz

 Anexa 6_Adresa catre CJRAE a responsabilului de caz

 Anexa 7_PSI_Plan_servicii_individualizat

 Anexa 8_FIŞA DE ATRIBUŢII membru in echipa multidisciplinara

 Anexa 9_Adresa catre CJRAE pt PSI

 Anexa 10_Adaptare Curriculara

 Anexa 11_Structura_PIP_PLAN de INTERVENTIE PERSONALIZAT_nivel prescolar_primar_gimnazial_liceal_sept 2022

 Anexa 12_Contract cu familia elevului cu CES

 Anexa 13_Proces-verbal sedinta pt reevaluare

 Anexa 14_Chestionar satisfactie pt parinti

 Anexa 15_Cerere parinte pt reevaluare

 Anexa 16_RAPORT DE MONITORIZARE

 Anexa 17_Adresa DGASPC

 Anexa 18_Adresa catre COSP pt revizuire

 Anexa 19_Adresa pt inchiderea cazului

 Anexa 20_adresa scolarizare la domiciliu_scolarizare in clase de spital

 Anexa 21_adresa ISJ_inv la domiciliu

 Anexa 22_PLAN EDUCAȚIONAL INDIVIDUALIZAT

 Anexa 23_Protocol_inv_la_domiciliu_2022

 Anexa 24_Adeverinta privind situația scolara a elevului

 Anexa 25_MODEL CERERE Transfer

 Anexa 26_Proces-verbal sedinta CIEC pt reorientare

 Anexa 27_Model Decizie CIEC

MANAGEMENTUL DE CAZ  pentru copiii cu CES_2021-2022

!!_Informatii utile pentru responsabilii Comisiei interne de evaluare continuă CIEC-decembrie 2021.pdf

1_Etape_in_evaluare_elevi_CES_scoli.pdf

2_Documente necesare Certificat OSP.pdf

3_Cerere_tip_COSP_2021.pdf

4_Structura_PSI_Plan_servicii_individualizat.docx

5_Structura_ADAPTAREA CURRICULARĂ pentru elevii ci CES.docx

6_Structura_PIP_PLAN de INTERVENTIE PERSONALIZAT_nivel prescolar_primar_gimnazial_liceal_sept 2021.docx

7_Structura_Protocol_invatamant_la_domiciliu_2021.doc

8_Structura_PEI_PLAN EDUCAȚIONAL INDIVIDUALIZAT_pt_elevii_cu_inv_la_domiciliu.docx

9_Structura_RAPORT_DE_MONITORIZARE_a_PSI.docx

10_Procedura 238_30.09.2020_Managementul de caz pt. elevii cu CES.pdf

Anexa 1.1_adresa catre DGASPC.docx

Anexa 1_adresa catre familie.docx

Anexa 2_cerere parinte pt Fisa psihopedagogică.docx

Anexa 3_structura FIȘA PSIHOPEDAGOGICĂ.docx

Anexa 4_Model decizie Responsabil de caz.docx

Anexa 5.1_Propuneri privind completarea PSI.docx

Anexa 5_FIŞA DE ATRIBUŢII responsabil de caz.docx

Anexa 6_Adresa catre CJRAE a responsabilului de caz.docx

Anexa 7_structura PSI_PLANUL_de_SERVICII_INDIVIDUALIZAT.docx

Anexa 8_FIŞA DE ATRIBUŢII membru in echipa multidisciplinara.docx

Anexa 9_Adresa catre CJRAE pt PSI.docx

Anexa 10_structura_ADAPTARE_CURRICULARA.docx

Anexa 11_structura_PIP_PLAN de INTERVENTIE personalizat_pt_toate nivelurile_de_învățământ.docx

Anexa 12_Contract cu familia elevului cu CES.docx

Anexa 13_Proces-verbal sedinta pt reevaluare.docx

Anexa 14_Chestionar satisfactie pt parinti.docx

Anexa 15_Cerere parinte pt reevaluare.docx

Anexa 16_RAPORT DE MONITORIZARE.docx

Anexa 17_Adresa DGASPC.docx

Anexa 18_Adresa catre COSP pt revizuire.docx

Anexa 19_Adresa pt inchiderea cazului.docx

Anexa 20_adresa scolarizare la domiciliu_scolarizare in clase de spital.docx

Anexa 21_ADRESA catre ISJ_inv la domiciliu.docx

Anexa 22_structura_PEI_pentru inv la domiciliu.docx

Anexa 23_Protocol_inv_la_domiciliu_2021.doc

Anexa 24_Adeverinta privind situația scolara a elevului.docx

Anexa 25_MODEL CERERE Transfer.docx

Anexa 26_Proces-verbal sedinta CIEC pt reorientare.docx

Anexa 27_Model Decizie CIEC.docx

MANAGEMENTUL DE CAZ  pentru copiii cu CES_2020-2021

 Procedura_Managementul de caz pt. elevii cu CES_30.09

 Etape_in_evaluare_elevi_CES_scoli

 Anexe la procedură

 structura_ADAPTAREA CURRICULARĂ pentru elevii ci CES

 structura_PEI_PLAN EDUCAȚIONAL INDIVIDUALIZAT_pt_elevii_cu_inv_la_domiciliu

 structura_PIP_PLAN de INTERVENTIE PERSONALIZAT_nivel prescolar_primar_gimnazial_liceal_sept 2020

 structura_Protocol_invatamant_la_domiciliu_2020

 structura_PSI_Plan_servicii_individualizat

 structura_RAPORT_DE_MONITORIZARE_a_PSI

MANAGEMENTUL DE CAZ  pentru copiii cu CES_2019-2020

 Prezentare: Întâlnire de lucru cu responsabilii Comisiei interne de evaluare continuă / CIEC - 27.11.2019

Etape în evaluarea elevului cu cerințe educaționale speciale pentru obținerea certificatului de orientare școlară și profesională conform OM 1985/2016

 Documente necesare pentru eliberarea Certificatului de orientare școlară și profesională

 Certificat medical

 Fișă psihopedagogică

 Program de intervenție personalizat (PIP) grădiniță-gimnaziu

 Program de intervenție personalizat (PIP) liceu, școală profesională

 PEP_Plan Educational Personalizat

 Plan de servicii individualizat pentru copiii cu cerințe educaționale speciale

 Raport de monitorizare

 Prezentare: Întâlnire de lucru cu responsabilii Comisiei interne de evaluare continuă / CIEC - 16.04.2019

 Prezentare: Întâlnire de lucru cu responsabilii Comisiei interne de evaluare continuă / CIEC - 16.02.2018

 Cerere înscriere Evaluare Națională 2019

 Procedura egalizare sanse nr. 26651_2019

Manual-proceduri-II-IV-VI

 Incluziunea copiiilor cu CES diferentiere strategii actiune

 Incluziunea elevilor cu CES

 Material_Compensatoriu_TSI_Limba_Romana_5-8-1

 

NOTĂ: Acționați pictograma din dreptul fiecărui document pentru a descărca fișierul atașat

Duminică, 04 Iunie 2017 15:33

Program

Scris de

CEOSP:
Program:

Luni - joi: 8:00 - 16:00
Vineri: 8.00 - 14.00


Programări la telefon/fax: 0245.211144 sau telefon 0787.846821

Duminică, 04 Iunie 2017 15:25

CABINETE LOGOPEDICE ȘCOLARE

Scris de

CL_1

  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”MIHAI VITEAZUL” TÂRGOVIȘTE

CL_2

  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”SMARANDA GHEORGHIU” TÂRGOVIȘTE
  • GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.15 TÂRGOVIȘTE
  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ ULMI

CL_3

CL_4

CL_5

CL_6

  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”MATEI BASARAB” TÂRGOVIȘTE

CL_7

CL_8

CL_9

CL_10

CL_11

CL_12

  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”MIHAI VITEAZUL” PUCIOASA
  • GRĂDINIȚA ”PRICHINDEL” PUCIOASA

CL_13

CL_14

  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”DIACONU CORESI” FIENI
  • GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT ”DUMBRAVA MINUNATĂ” FIENI
  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”GRIGORE RĂDULESCU” BEZDEAD

CL_15

CL_16

CL_17

  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.4 ”ELENA DONICI CANTACUZINO” PUCIOASA
  • GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.2 PUCIOASA

CL_18

CL_19

  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.1 MORENI
  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ CRICOV VALEA LUNGĂ

CL_20

  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.4 MORENI
  • GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.4 MORENI

CL_21

CL_22

  • GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT ”RAZA DE SOARE” TÂRGOVIȘTE
  • GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.13 TÂRGOVIȘTE

CL_23

  • CSES
  • COLEGIUL NAȚIONAL PEDAGOGIC ”CONSTANTIN CANTACUZINO” TÂRGOVIȘTE

CL_24

CL_25

  • GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.2 TÂRGOVIȘTE
  • GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT NR.16 TÂRGOVIȘTE

CL_26

  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR.2 TITU TIRG
  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ CORBII MARI

CL_27

  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”PROF. ILIE POPESCU” ȘOTÂNGA
  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ VULCANA PANDELE
  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”ION MAREȘ” VULCANA BĂI
  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ BRĂNEȘTI

CL_28

  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”DORA DALLES” BUCȘANI
  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ COMIȘANI

CL_ 29

  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ POTLOGI
  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ ROMÂNEȘTI POTLOGI

CL_ 30

  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ RĂZVAD
  • ȘCOALA GIMNAZIALĂ GURA OCNIȚEI